2012. szeptember 6., csütörtök

Izzadsággátló mustra

Már évek óta keresem azt a izzadsággátlót amitől nem izzadok vagy csak minimálisan. Nahát ezek pont nem váltak be.


Íme Ők lennének:

Fa Rice Dry: 

Ezt ajándékba kaptam és volt hozzá még egy mini változat is azt már elhasználtam.  
A kinézete nincs túlbonyolítva egy egyszerű fehér flakon pár színes mintával. Az illata kellemesen rizses, nekem tetszik. Több órán át érezni, de az izzadást nem akadályoz meg. 200 ml a kiszerelése sokáig elég. 24 órás védelmet ígér, ami nekem nem teljesült. Teszteltem melegbe is meg hűvösebb időbe is. Sajnos mindig megizzadtam. Ez inkább dezodor, mint izzadtságátló, ezért én nem  fogom újra venni, mert nem vált be.

Rexona Crystal:


Csomagba vettem, amihez volt egy táska és még egy flakon ilyen Rexona.A kinézete fekete lila mintás, nekem bejön ez a kombináció. Az illata is kellemes, de nem tudom mihez hasonlítani. 200ml a kiszerelése.
24 órás védelmet ígér. Ami persze nem így van. Ez is hat ideig óráig, de miután meleg lesz, vagy csinálok valamit el kezdek izzadni mellette. Régebben is használtam Rexonát, azoknak volt hatásuk, de mostanában már nem olyan hatékonyak.
Ezt sem venném újra.

Adidas Action 3 Dry Max System:

Akciósan vettem a Rossmannban. Eddig ebből a fajtából a stiftes változtatot használtam, ami be is vált.
Fehér flakon kék és lila felirattal. 150ml kiszerelés, elég sok.  Az illata kellemes frissítő, pont, mint ahogy rá van írva.
 24órás védelmet ígér ez is, ami persze nem teljesült nálam, annyira sem mint  a Fa-nál. Meleg időben rendesen megizzadtam.  Már csak lábspyrnek használtam, arra meg pont megfelelt, hogy ne izzadjon bele a cipőbe a lábam. Csalódtam ebben a változatban, maradok a stiftesnél inkább.


Ezeket meleg és hűvösebb időben is teszteltem, és nem váltották be az ígéretüket.
Ez nem jelenti azt, hogy másnak ne lenne jó.
Én biztos, hogy nem veszem őket újra.

Ti használtátok már valamelyike? Mennyire vált be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése