2012. december 22., szombat

Második Pixibox


A második Pixiboxot már én is megrendeltem.
162 sorszámot kaptam. 3990 Ft volt. Keddre ígérték, de sajnos csak másnap szerdán este ért ide a futár. Nagy borítékba volt a doboz.

A doboz kemény kartonpapír jelegű. Le volt ragasztva egy szürke szalaggal, amin apró csillagok vannak. A tetején, ahogy látszik is a képen a Pixibox felirat, oldalt meg ilyen smink témájú díszítések vannak. pl: szem, rúzs, parfüm.

Tartalma:

-6db terméket,
-1db 10%-os  Clinique korrektor kedvezmény,
- 1 üdvözlő kártyát,
- 1 db 10% kedvezmény a kézkrémhez
- a parfüm és a "parfümhordozóról" leírást


Az üdvözlő kártya, kupon és a leírások


Gucci- Guilty parfüm (2ml) kb: 11.650-15.500Ft

Nagyon tetszik ez a parfüm. Az illata kicsit az ibolyáéra hasonlít szerintem. Gondolkozok, rajta hogy meg kéne venni, bár nem olcsó a 30ml se. Sajnos kevés ez a minta egy, két fújás és kész, bár elég tartósnak bizonyult az illata.

A leírás szerint olyan nőknek való ez a parfüm, akik tudják, hogy mit akarnak és mernek kockáztatni.


Travalo - A kedvenc parfümöd bárhol, bármikor (teljes értékű termék) kb 3990Ft

Feltölthető szórófejes palack, amibe a kedvenc parfümünket tölthetjük. Mindössze szájfény méretű így könnyen elfér még a zseben is.



Clinique - Airbrush Concealer korrektor (04 neutral fair, deluxe minta: 1ml) kb: 6000Ft

Ecsetes korrektor. Eddig 2x használtam és tetszik. Kicsit féltem, hogy sötét lesz az árnyalat, de szerencsére pont jó. A szememen eltüntette a sötét karikákat és az apróbb bőr hibákat is.
Csavarós kiszerelésű és ecsettel kell felvinni a krémet az érintett területre.


L'Occitane Revitalizing Shower Gel - Revitalizáló Tusfürdő (35ml) kb: 4000Ft

Tisztító növényi alapokat és természetes korpa és cukor összetevőket tartalmaz. Menta, fenyőmag és rozmaring aromájával teszi illatossá a bőrt. Még nem próbáltam ki.



L'Occitane - Shea Hand kézkrém (10ml) kb: 6290 Ft

20% Sea vaj tartalom, méz és mandula kivonat, megbolondítva a jázmin és ilang-ilang könnyű és csábító illatával. Gyorsan felszívódik és segít a száraz, dehidratált bőr gyógyulásában. Nem próbáltam még.


Orly - körömlakk (teljes értékű termék. 5,3 ml)kb: 2500Ft

Fehér csillogós körömlakk. Amerika körömlakk és körömápolási márka, példaképe a tökéletes professzionalizmusnak, és a csúcsminőségnek.

Végezetül tetszik az egész és szeretném a harmadik dobozt is megrendelni majd.


Nektek, hogy tetszett a második doboz? Megrendeltétek?

4 megjegyzés:

  1. Pink Travalo *.* de mázlista vagy :))) Én feketét kaptam :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper volt a 2.Pixibox is ..sajnos a körömlakkom színe lehetett volna jobb is.. :D

    VálaszTörlés