2012. december 20., csütörtök

Elfogytak


Most egy elfogytak poszttal jövök én is. Összegyűlt egy kisebb adag végre és megér egy bejegyzést.

Fa dezodor és Rexona már írtam róluk egy másik bejegyzésbe. Vélemény róluk: itt
Nem venném őket újra.

Adidasos spray elég régi már, de jó illatú volt. Szerintem már nem is lehet kapni.


Max Factor Créme puff púder. Tavaly vettem és már 2100Ft-os akciós áron. Szeretem ezt a púdert. Elég jól fedett. Ha elfogy a mostani púderem, amit ehelyett vettem akkor újra veszem, vagy ha lesz valamilyen jó kis akció.


Manhattan Make up base primer krém. Ez aztán jó kis termék volt kár, hogy elfogyott. Nem is találok már ilyet.:(
Sokkal szebb lett az arcom az alapozónál, ha ez is rajta volt. 

Újra venném, ha találnék ilyet.

Jó kis bőrradír. Én nagyon szeretem. Heti 2x használtam és utána pihe puha lett a  bőröm. Pakolásként meg  2-3 napig nem fénylett ki az arcom...szal jó kis cucc ez.
Újra fogom venni.


Ezt is tavaly kaptam karácsonyra, már egy ideje elfogyott. Hajszárítás előtt használtam és selymes, puha lett tőle a hajam.
Inkább mást veszek helyette.


Róluk már írtam korábban. Végre teljesen kifogytak. Vélemény róluk: itt
Nem volt rossz, de lehetett volna jobb is a hatásuk.
Nem veszem újra.


 Jelenleg is a lemosót és a másik tonikot használom. Ezek a kicsik elfogytak sajnos.
 3 dobozt kaptam ebből az egyikért, játszhatok itt 
Egy próbát megérnek és nem is olyan rosszak.
Írni fogok róluk véleményt is....csak ez a lustaság.....megöl xD


Kecsketejes szappan. Blogos játékon nyertem pár hete. Jó kis szappan volt.
Újra venném.

Ennyi minden gyűlt össze mostanra. 

Ti melyiket használtátok már?

2 megjegyzés: