2012. augusztus 27., hétfő

L'oréal Demoq - Expert Habzó krémzselé

Ma a L'oréal egyik sminklemosójáról lesz szó.

Lássuk: 
Ha a habzó zselék frissítő és tisztító tulajdonságát keresi, de eddig hiányolta sminkeltávolító hatékonyságukat, kiváltképp, ha szeméről és bőre húzódásáról volt szó:  távolítsa el sminkjét minden este egy professzionális sminkeltávolítóval, a Demaq' expert Ultra Sminkeltávolító Habzó Krémzselével. Fedezze fel a habzó krémzselé praktikusságát, tisztító ereje, tökélete sminkeltávolító hatékonyságát. Gazdag habzó állag, nem szárít. Sminkmesterek ihlették.

1000ft-ért vettem egy illatházba. 150ml kapunk, ami sokáig elég. A kupakja felnyitható és egy kicsi lyukon kell kinyomni a krémzselét. Fekete és átlátszó a tubusa, így nyomon követhető, hogy mennyi krémzselé van még benne. Maga a krém ilyen halvány zöldes a tubusba, de kinyomva már viszont fehér színű. Első pár alkalommal mikor elkezdtem használni, szárította a bőrömet, ezért abba is hagytam egy jó darabig. Egy idő után újra rá találtam és elkezdtem használni.

Benedvesített arcomra egy mogyorónyit kentem szét. Valamilyen szinten tényleg habzik, de szerintem nagyobb habra több krémet kéne kinyomni. A sminket szépen lehozza, de a vízállóspirált azt nem hozza le 100%-an. Így azt jobban meg kell dörzsölni, hogy lejöjjön. Kicsit csípi a szememet, ha belemegy, de jól bezárom és próbálom nem kinyitni mosás közbe. Nem folyik szét a smink mosáskor az arcomon. Néha simán arclemosónak is használom. Puha, tiszta és friss lesz tőle az arcom.

Ti használtátok már? Mi a kedvenc sminklemosótok?


2 megjegyzés:

  1. Szia! Majd gyere és nézd meg ezt a bejegyzést: http://chic-from-thrift.blogspot.hu/2012/08/sorsolas.html szerintem érdekelni fog :)

    VálaszTörlés