2012. augusztus 12., vasárnap

Tag!

1. Van háziállatod?

Van, 3 cica és egy kutyus

2. Nevezz meg 3 dolgot ami fizikailag közel van hozzád!

Telefon, tv, erősítő

3. Tudsz vezetni? Ha igen volt már ütközésed/baleseted?

Nem tudok vezetni, így balesetet se okoztam.

4. Ma hány órakor keltél fel?

Aszem fél 9körül

5. Mikor zuhanyoztál utoljára?

Nem szoktam zuhanyozni, hanem fürdeni szoktam, azt pedig tegnap este

6. Mi volt az utolsó film amit láttál?

Dr. House

7. Mi volt az utolsó sms-ed szövege?

Páromnak írtam, hogy "Ügyes legyen"

8. Mi a csengőhangod?

Jó kis zene és még jó pankrátor is :D
Hallgassátok meg ti is.

Downstait-  say it to my face (WWeAlex Riley theme song)



9. Voltál már valaha külföldön?

Még nem sajnos

10. Szereted a sushit?

Még nem kóstoltam

11. Hol vásárolsz élelmiszert?

Nem én szoktam vásárolni, de a vásárlások ált. a lakhelyemnél zajlik.

12. Vettél valaha be gyógyszert, hogy elaludj?

Nem, szerencsére nincs ilyenekre szükségem

13. Hány testvéred van?

1 húgom van

14. Asztali számítógéped van vagy laptop?

Asztali gép van

15. Hány éves leszel a legközelebbi szülinapodon?

22 :D

16. Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?

Nem, de szemüveg kéne.Volt próbálkozás a kontaktlencsével, de nem lettünk barátok nekem túl macerás ki-be szedegetni és a sok szem szétnyitogatástól meg is fájdult a szemem inkább hagyom és majd lesz szemüveg.

17. Fested a hajad?

Igen, most is szőke és fekete színű

18. Mesélj valamit arról mit fogsz ma csinálni?

Megírom ezt a bejegyzést, párommal leszek, fürdők, tv nézek és alszok.

19. Mikor sírtál utoljára?

Nem emlékszek már

20. Mi a tökéletes pizza feltét?

Sok mindent megeszek csak ne legyen rajta gomba vagy hagyma. Nyitott vagyok az újdonságokra

21. Sajtburger vagy hamburger?

Nem tudok választani :D

22. Maradtál már fenn egész éjszaka?

Igen, táborba voltunk és ott

23. Milyen színű a szemed?

Zöldeskék

24. Érzed a különbséget a Pepsi és a Coca-Cola között?

Igen, ízben van különbség és szénsavban is.

25. Milyen most az időjárás?

Borongós

Tetszett ez a Tag? Írjak máskor is?



2 megjegyzés: