2012. december 21., péntek

Kiegészítőim....


Őket hordom, hordtam, és fogom hordani. Ez csak egy része van még egy pár darab amit nem igazán hordok.

Lássuk egyenként őket:


Őket sokat hordtam, de sajnos elszakadt a bőr, amire fel voltak fűzve és nem tudtam újat venni itt a környéken.

Ezt is nagyon szeretem, csak ehhez sincs bőröm  Bár a képen van , de ez rövid a nyakamhoz, ezért nem tudom hordani ezt semmi.


Ezt is sokat hordtam régebben.


A páromtól kaptam, különösebb alkalom nem volt. Névre szóló kari.


Pár hete nyertem egy blogos játékban ezt a szép virágos gyűrűt.



Ezt is a páromtól kaptam az első karácsonyunkra. Szép kis karkötő


Ezt is tőle kaptam. Állítható csomós karkötő, egy szép swarival.


2db mágneses karkötő.


Ezt én csináltam. Ez az enyém és még a páromnak is készült belőlük egy-egy.
A csíkos volt az első.... hát elég vihar vert szegény, mert állandóan, ezt hordtam, csak fürdéshez vettem le. A másik azt már nem hordtam állandóan azért néz ki ilyen jól.


A változatosság kedvért ezt is a páromtól kaptam.:D


Ed Hardys óra nagyon szeretem és sokat hordom is.


Ed Hardys karkötő ezt mindennap viselem. Csak fürdéshez veszem le.

Nektek melyik tetszik? 

2 megjegyzés: