2013. június 6., csütörtök

essence colour & go körömlakk teszt


Még májusba nyertem egy blogos játékon, amiről írtam is, hogy miket kaptam.
Ez már az új kiadása, ami jobb lett mint, az előző. Több új árnyalattal is gazdagodott ez a szortiment. Többek közt ez is benne van.

146 That's what mint! árnyalatú, ez ilyen menta színű. Én személy szerint nem tudtam volna ilyen világos pasztellszínt elképzelni a körmeimen, de mikor felkentem egész egyszerűen megtetszett és meg szeretem.


3 napot simán kibír nekem, utána kezd kopni látványosan.
2 rétegbe kell felvinni a szép csík mentes fedés érdekébe.
Állaga kicsit folyós, de nem folyékony, pont jó.

Ecsetje is meg változott a megújulásnak köszönhetően.

Sokkal szélesebb lett, mint az elődjeinek. Ettől gyorsabban , akár a köröm egész felületére fel lehet kenni a színt egyszerre.
Az üvegje elég kemény, nehezen törhetőnek tűnik, bár én nem szoktam dobálni a lakkjaimat. A kupak színe megegyezik a lakk színével.

Ára: 499Ft a Rossmannba

Nektek mi a véleményetek erről a  lakkról?

2 megjegyzés:

  1. Annyira szép színe van! Egy ideje szemezek ezzel a lakkal de mindig mást veszek helyette :D De ami késik nem múlik :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor ideje lesz be szerezni ezt is :D :D

    VálaszTörlés