2012. szeptember 18., kedd

Csomagom érkezett!!



Tegnap a postás hozta  ezt a csomagot. Kíváncsi voltam, hogy kiküldte és látom a Loreal-tól van. Nagyon megörültem és gyorsan ki is bontottam.
La Roche -Posay termékmintákat rejtett a doboz.

Lássuk, hogy mit is tartalmaz a dobozka:


Külön - külön közelebbről:

Volt benne egy prospektus, amibe le vannak írva a termékekről a fontosabb tudni valók. Plusz volt benne egy termék minta is. Egy Toleriane Ultra krém. 1,5ml kiszerelésű.


A neszesszeren kívül volt hozzá 4db termék:

  • Effeclar Mat: Faggyú- szabályzó, mattító, pórusösszehúzó hidratáló. 2ml
  • Effaclar Duo: Korrekció bőrápoló krém, La Roche- Porsay termálvízzel. 2ml
  • Effaclar K: Bőrmegújító krém, La Roche- Porsay termálvízzel. 5ml
  • Anthelios Ac 30 SPf: Napfényvédő krém. 3ml




Íme a neszesszer:


Ezek voltak benne:

  • Effaclar: Mélytisztító habzó arctisztító gél zsíros, érzékeny bőrre. 50ml
  • Effaclar Micellás arctisztító zsíros, érzékeny bőrre,. 50ml
  • Effaclar Mikro-hámlasztó, pórusösszehúzó tonik. 15ml
  • 2db Toleriane Teint Korrekciós alapozó fluid. 2x1 ml
  • 2db Anthelis AC napvédő fliud arcra, SPF 30. 2x3 ml




Este ki is próbáltam őket. Az arclemosó szépen megtisztította az arcomat, sokkal tisztábbak lettek után a pórusaim. Tonik leszedte a rajta maradt szennyeződéseket. Az Effaclar K bőrmegújító krémet használtam. Gyorsan felszívódott. A bőröm utána kellemesen hideg és puha lett. Reggel pedig mikor bele néztem a tükörbe nem volt zsíros az arcom, mint ahogy szokott lenni.Még csak egyszer használtam, de eddig tetszik nekem az eredménye. Megvárom míg elfogy a Garnieres tisztítóim és utána kezdem csak el használni rendszeresen. 


Ma meg kaptam a BB krémet is, amit a Facebook oldalukon nyertem. Rózsaszín árnyalatba.1ml kiszerelésben.
Az 1. BB krém érzékeny bőrre, La Roche- Posay termálvízzel és 20 SPF fényvédővel és UVA 12 PPd-vel.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése