2018. augusztus 30., csütörtök


Újabb Joy napi szerzeményt hozztam el. Sokat használtam azota is.

Amit ígér:

Vitaminkoktél 92%-ban természetes összetevőkből.
Ragyogást adó színezett hidratáló krém a természetes megjelenésért.
Sárgabarackolajjal, zöldtea-kivonattal és antioxidáns E-vitaminnal gazdagítva.
Könnyű, akár egy fátyol és hidratálja a bőrt.
5 árnyalatban kapható

Néha mikor szép az arcom és kevés a bőrhibám akkor csak ilyen könnyned kis krémeket rakok fel. Nincs túl vastag fedése, de hát ez amúgy is csak bb krém és nem alapozó. 
Egy könnyed kis fedést ad egy kis enyhe ragyogással. Normál vagy száraz bőrre ajánlott inkább, a ragyogása miatt. 
Nekem a Clair Light árnyalatba van meg. Pont passzol a bőrömhöz, szinte egybeolvad vele. Szemem alá korrektorral szoktam használni és púdert is rakok rá, így kibírja a napot.
Hidratálja a bőrt és védi a külső környezeti hatásoktól, természetes fedése van. Nincs maszkos hatása.

 Tubusos kiszerelése van. Csőrös végel, ami nem ad ki sok krémet egyszere. Kellemes illata van, amit száradás után már nem érzek. 

Egész kis jó termék. Nekem bevált, de ennyni pénzért nem venném, újra vannak jó és olcsóbb krémek is.

Ára: 3199 Ft lett volna, de Én olcsóbban vettem meg kuponnal együtt.




Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése