2018. augusztus 13., hétfő

Max Factor FaceFinity 3in1 Alapozó


Már nem a legújabb alapozó a piacon, de még mindig az egyik legnagyobb kedvenc. Drogériás viszonylatba nem is találtam jobbat. Többször újra vettem már.


Amit ígér: 


A Max Factor innovációja, a 3in1 Facefinity alapozó 3 professzionális termékelőnyt egyesít egyetlen üvegcsében: bőrtökéletesítő sminkalap, fényvédőt tartalmazó alapozó, valamint korrektor tökéletes keveréke, mely egész napon áttartó, hibátlan matt arcbőrt biztosít viselőjének.


Az alapozó  átlátszó masszív 30ml-is üvegben van. Letisztult feliratok, jellemzik, nincs túl csecsázva. Pumpás kiszerelésű, amit egy átlátszó műanyag kupak véd. Sőt még van rajta egy védő  fólia is, így biztosak lehetünk benne, hogy előttünk senki nem próbálta ki az alapozót. A pumpáját jobbra - balra lehet forgatni, ezzel elzárhatjuk, vagy kinyithatjuk azt.

Van egy kis illata az  üvegbe, de felvitel után már nem érezni.
Állaga krémes, de mégis kicsit sűrű. Hamar szárad, ezért gyorsan kell vele dolgozni. Egy szivacs segítségével szoktam felvinni, így a legszebb az eredmény. Bár már Én minden alapozómat szivaccsal viszem fel, sokkal jobban tetszik a végeredmény, mint ecsetel. Jobban be tudom így dolgozni az arcomba az alapozókat.

Fedése egy közepesen erős. Nem lesz maszkszerű, de még is elfed mindent. Szép természetes hatást ad a bőrnek. Egy rétegbe szoktam felkenni. Esetleg ha valamit még se tud eltakarni teljesen, az kap még egy kis korrektort és kész is.

Sokáig matt marad a hatása, de nap végére sajnos átfénylik az arcom. De már megszoktam, bármit kenek rá egy idő után, átfényesedik az egész. Nekem ilyen az arcom, nincs mese.
A többi helyen, ahol nem nagy a zsírosodás ott szépen tart egész nap. Beige 55 árnyalatúba van meg.

Összességében jó kis alapozó, általában nyáron nem igazán használok alapozót, de az összes többi évszakban igen és arra tökéletesen megfelel.

Ára: 4500-5000Ft közt mozog, de jó akciókat is lehet kifogni.





Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése