2018. július 13., péntek

Rexona Maximum Protection Roll On


A Glamour és a Joy napok keretein belül szereztem be őket. Örültem, hogy végre folyékony változatba is kiadták őket nem csak krémbe. Elég vegyesek a tapasztalataim ezzekel kapcsolatba.


Amit ígér:

Az optimális eredményért használd este, mert a Rexona Maximum Protection a test pihenési hőmérsékletén fejti ki legjobban hatását. A leghatékonyabb golyós formulának az izzadás és a testszag ellen. Folyamatosan, 48 órán átvéd az izzadástól és a testszagtól.

Mindkettőnek jó illata van. Amit később is lehet érezni, ez  másokat lehet, hogy zavarhat. Ennél lent van a golyó és nem fent, ami hasznos is, mert így mindig van dezodor a golyón. Bár a rózsaszínnél észrevettem mintha kifolyna a golyón kívülre és lerakodik az oldalára, de az is lehet, hogy felkenéskor kerül oldalra és úgy szárad rá. A kéket nem rég kezdtem el használni.

Hatásuk  nem olyan jó, mint a krémes változatnak sajnos. Sajnos így az utcára nem igazán használom, mert a melegbe megszoktam izzadni és érezem a kellemetlen illatokat. Csalódtam ebbe a kiadásba, mert izzadok mellette, míg a krémes változatoknál ez minimális és nem vagyok büdös se.
Elhasználom a kéket is, de újra nem fogom venni őket és maradok a krémes változatnál.




Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése