2018. július 20., péntek

L'oréal Paris Smooth Sugars tisztító Cukorradír


A Joy napok keretein belül egy-két újdonságot is beszereztem. Többek közt ezt az újfajta bőrradírt is. 


Ami ígér:

Finomszemcsés, tisztító cukorradír 3 féle cukorral, természetes kivi magokkal és mentaolajjal
Akár az ajkak finomítására és puhítására is alkalmazható. A kiwimagokkal, borsmenta és citromfű esszenciális olajával gazdagított formula segít a bőrfelszín simításában, a bőrhibák csökkentésében, és a pórusok tisztításában.
-A bőr puha és intenzíven megtisztul.
-Egy hét használat után a pórusok és a mitesszerek kevésbé láthatóak.
-Rendszeres használattal a bőr mélyen megtisztul, és puha tapintású lehet.


Sokáig álltam a polcnál, hogy melyiket is vegyem meg aztán a kivis mellett döntöttem. Mitesszeres bőrre ajánlják és nekem pont olyanom van. Sajnos már évek óta küzdók vele. 

Használat után puha és sima lett az arcom. Először fura volt, hogy cukor szemcsék vannak benne. Sokáig dörzsölgetem, míg teljesen felolvadtak. 
Az illata az valami mennyei. Nagyon kivis az egész, olyan mintha tényleg kivit kennék rá. 


Az állaga géles szemcsés. Jól kenhető, bár nekem soknak tűnt az az idő, amíg feloldódnak az arcomon. Ránézésre olyan mintha a kivi lenne belerakva a tégelybe, az illata is olyan. A pici magoknak kinéző szemcsék is cukrok. Nem gyulladt be tőle az arcomat, nem szárít, nem zsírosít. A pórusaim ugyan úgy megmaradtak.

Fél áron vettem a Joy napokon. Az eredeti ára 2999Ft


Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése