2018. július 26., csütörtök

Gliss Kur Hair Repair Elixir Hajolaj


Ahogy korábban írtam a sampon és a balzsam nem jött be tőlük, de ezeket az olajokat kifejezetten szeretem.


Amit ígér:


A nagyon károsodott és száraz hajnak biztosítani a  simaságot és fényt.

Alkalmazás 3 lehetősége

-Mosás előtti speciális ellátást
-Mosás után a nedves hajra, intenzív gondozás és simaság érdekében
-Száraz hajon a hajstruktura és megjelenés javításának érdekében

Nagyon szeretem, jó kis hajápoló. Mindig hajvasaláskor használtam. Használatakor, olyan mintha simább lenne a hajam. Nem hagy nyomot, hamar beszívódik simításkor. Sokkal simábbnak láttam a hajam simítás után, mint e nélkül. Nem lett tőle zsíros a hajam, mint amúgy szokott lenni. 

Jó kis cucc többször újra vettem. 





Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése