2018. július 16., hétfő

Nivea Aqua Sensation frissítő hidratáló nappali arckrém


Nem vagyok egy nagy Niveás, de ez a krém nagyon jó. Sőt most is Niveás krémet használok amiket a Glamour napokon vettem. 

Amit ígér: 

- Intenzíven hidratálja a bőrt
- felpezsdítheti a fáradt arcbőrt
- Gyorsan beszívódó gél formula uborka kivonattal felfrissíti a bőrt
- Az intezzíven hidratált, láthatóan puha és friss arcbőrért



Valóban jól hidratálta az arcomat, de néha egy picit kevésnek bizonyult a hidegebb napokon, ilyenkor áttértem a Helia-D mélyhidratáló arcgéljére, ami egy kicsit jobb volt.

Először egy kicsit megijedtem az állagától, nem olyan megszokott krém volt, hanem tényleg olyan gél állagú. Kicsit zsírosabb gélnek tűnt, amitől meglepődtem, mert gyorsan beszívódott és nem hagyott nyomot az arcomon. Jól is hidratál. Smink alá nem kentem, mert ha bármivel bekenem az arcomat előtte sokkal erőteljesebben, kifényesedik, mint krémek nélkül.


Dobozban kapható. 50ml-s tégelyes kiszerelésű. Műanyag a tégelye, ami le van fóliázva így meg tudunk bizonyosodni róla, hogy nem nyúltak bele előttünk.






Ti próbáltátok már? Hogy tetszet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése