2018. július 23., hétfő

Essence ultime samponok és balzsamok


Korábban már írtam az egyik fajtájól, azóta a többit is kipróbáltam. Eddigi legnagyobb kedvencem ez a márka a samponok piacán. Egyszerűen imádok őket. Igazi luxusérzés a hajamnak.


Nem írok külön róluk, hanem egy rövid összefoglalót. Szinte már mindegyik félét kipróbáltam, amivel kijöttek a piacra. Egytől-egyig beváltak nekem. Már mikor mosom a hajamat, érzem, hogy puhulnak a szálak. Az illatáról nem is beszélve, ami körbe lengi az egész fürdőt. Sokáig érzem a hajamon.
Nem zsírosodik tőle a hajam, nem szárít. Szép sima és puha lett tőlük a hajam.

A balzsamoknak is nagyon jó illatuk van. Hamar beszívódnak és nem zsírosítják a hajamat.

Kipórbáltam még egy hajpakolását is.



Ennek is mennyei az illata. Gyorsan beszívódik, nem hagy nyomot és nem zsírosít ez sem. Még szebb lett tőle a hajam a samponnal és a balzsammal  együtt használva. A végeredmény szép, puha és sima hajkorona.



Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése