2018. július 22., vasárnap

Neutrogena testápoló és kézkrém


A Mixán kívül még ez a kedvenc testápolóm, ami be is vált. Először ezt használtam aztán a Mixát. Ezt is a viszketésemre vettem.



Elsősorban a sarki szedreset szoktam venni, a másikat csak azért vettem meg, mert nem volt a szedres a boltba. Szedresnek nagyon jó az illata, másiknak egy minimális van.
Felkenés után már nem érzem egyiknek se.
Nagyon jól hidratálják a bőrömet, csökkenti a viszketést. Nem hagy nyomot és zsíros érzetett. A bőröm puha és sima lesz tőle. Nagyon szeretem, mert számomra tökéltes testápoló. Teszi a dolgát, ahogy kell.


Először a Pixibag-ben találkoztam a márkával. Ilyen kis mini kézkrém volt benne.
Aztán meg vettem a nagyobbat is.


Ennek is olyan jó szedres illata van, mint a testápolónak. A munkám miatt elégé száradt a kezem és sok féle krémet kipróbáltam.  De sajnos ez sem volt elég rá, ugyan úgy kiszáradt, de testápolónak jó volt. Egy gyógyszertári krém, ami segítet rajta kemény 350Ft-ért.
Elkenegetem őket, de a kézkrémet nem veszem újra, míg a testápolót azt újra veszem, ha nem lesz akcióba a Mixa.



Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése