2018. július 17., kedd

Dove Shower mousse tusfürdőhab


Baleánál ismerkedtem meg a tusfürdőhabbokal. Nagyon megszeretem őket, ezért egy újabb adagot, szereztem be a Joy napokon, mely 2db dovos lett. Nem csalódtam bennük se.

Nagyon jó kis találmány a hab formula is. Nem folyik szana szét, ha felborul, vagy utazásnál nem folyik ki a táskába. Nem gondoltam volna, hogy a hab is tisztit olyan jól, mint a folyékony társai.
Nagyon jó illatuk van. Nekem a rózsa olajos és az argán olajos változat van meg. Belengi az egész fürdőszobát. Nem érezni egésznap az illatát, de nem baj, ezért van a parfüm.

Elég kemény habja van, nem folyós, nem ragacsos tényleg olyan, mint egy borotvahab bár. Én úgy nem próbáltam ki. Arra van más termékem. Jól hidratál, használat után sima és puha a bőröm. Nem szárít, nem hagy zsíros vagy ragacsos érzetet.
Újra fogom venni.

Olyan 850ft körül van az árra.





Ti próbáltátok már? Hogy tetszet?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése