2018. július 24., kedd

Gliss Kur hair Repair sampon,balzsam és hajvégápoló


Szeretem a Gluss Kurt, de Én sajnos nem tudom őket használni.
Nagyon jók a Gliss Kur cuccok. Szépen puhítanak, és szép simává varázsolják a hajamat. Csak egy kis bibi van velük, hogy bármelyiket használom, gyorsan zsírosodik tőlük a hajam. Nem is használok tőlük sampont és balzsamot. Egyszer kétszer azért sikerült elcsábulni hátha alapon, hogy most jó lesz. De sajnos még nem találtam tőlük olyan kiadást, ami jó lett volna.

Hajpakolást és hajvégápolót szoktam venni tőlük, azokkal jól elvagyok.


A hajvégápolóit szeretem, mert ugye azt a haj végeire kell tenni, így nem zsírosítanak, mint a sampon.
Szép sima lesz tőle a hajam, de sajnos a töredezéssel nem tudnak mit kezdeni.
Ezt a két féle hajvégápolot szoktam használni tőle.





Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése