2015. október 1., csütörtök

Max Factor csomag 2: Creme Puff púder


Itt a második része a csomagnak. Mf híres és nevezetes púderéről fogok most Én is írni nektek.



A MF híres púderje már elmúlt 60 éves igen jól látjátok 60 éves. 1953 óta van a piacon jelen. Ennek örömére adták ki ezt az aranyszínű csomagolást. Már korábban is használtam ezt a púdert, akkor is nagyon tetszett.



A fedél leemelése után megcsapja orrunkat az illata. Én nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nekem ez az illat nagyon tetszik, pedig sokan nem kedvelik. Az Én orromnak kellemes ez az illat, de használat után már nem érződik az arcon.
A tégely tartalma 21g púder, egy fólia és egy puff is helyet kapott. Tükör az nincs benne, de nekem nem is hiányzik belőle. Ritkán viszem magammal, itthon meg úgy is van tükör.


50 Natural árnyalat van meg nekem. Ez a megfelelő árnyalat számomra.
Ecsetel szoktam felvinni. Elégé porzik, de ettől még használható. Arcon nem hagy poros nyomot, hanem szépen idomul a bőrhöz. Bársonyos állagú és finom illatú púderről van szó. Szépen lemattítja az arcot, de nem hullásítja le azt. Tartóssága átlagos pár óra múlva újra kifényesedik az arcom, de leitatom, és újra kenem.
Összességében nagyon jó kis púder csak ajánlani tudom. Aki teheti egy próbálja ki.



Ti próbáltátok már? Hogy tetszett? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése