2015. október 15., csütörtök

3 éves a Pixibox


Egy kisebb kihagyás után újra sikerült lecsapni egy Pixiboxra. Épp a 3 éves születésnapi kiadásuk lett az enyém. 11 termék kapott helyett a dobozban. Ráadásul ki lehet festeni a doboz tetejét is.


11 db terméket tartalmazz. Lássuk, hogy mi van benne:

PixiMagazin:

Az első, amivel találkozunk, mikor kinyitjuk a fődobozt az a Pixi Magazin. Tele van csupa érdekességekkel, a dobozba található termékekről leírásokkal.

Alatta találjuk magát a Pixidobozt:

A mostani az egy kicsit különlegesre sikerült. Semmi extra csicsás díszítés nincs rajta, hanem saját magunknak kell kifesteni. Adtak hozzá két filcet is. Nekem volt saját készletem és igy szép színesre festem majd ki. Már el is kezdtem.


Stabilo point 88 és 68:

A sárga a tűfilc a 88/44 árnyalat. A piros normál méretű filctoll 68/48-as árnyalatba.


L'oreal Professionnel Séria Expert Absolut Repair Lipidium Pakolás (75ml)

Nagyon sérült hajra ajánlják. Nekem sajnos töredeznek a hajvégeim, kíváncsi leszek, hogy ezzel mit tud kezdeni. 200ml kb 2790ft-tól


Batiste Dry Shampoo - száraz sampon

Száraz sampon, ami pillanatok alatt felfrissíti a hajat két hajmosás közt. A csomagban az Originál és a Blush változat van. Rossmannban kapható. Személy szerint ritkán használok száraz sampont, de azért van egy nekem is a Syosstól.  200ml kb. 1390Ft


Paco Rabanne Olympéa parfüm (1,5ml)

Az Olympéa egy egyedi illatélmény, amely a sós vanília érzékiséget keresztezi a friss virágok illatával. Egy igazi összhang. Friss keletiesség jellemzi, amelyben a zöld madarin stimulálja az érzékeket. Mindez a gyömbérliliom és a vízben nevelt jázmin esszenciájával felfrissítve. Csábító, merész és teljesen természetes.

Nekem személy szerint nagyon tetszik ez az illat. Ahhoz képest, hogy feszt mindenhol ezzel a márkával találkozni, nagyon is jó illata van ennek a parfümnek. Ha tehetem, majd meg veszem rendes kiszerelésben is. 50ml kb. 17390Ft


Curaprox Enzycal Zero fogkrém (1,5ml)

Támogatja a nyál természetes védő funkcióját, és nem tartalmaz semmilyen károsító adalékanyagot. Kíméletes a szájnyálkahártyához és csökkenti az afták kialakulását. Véd a fogszuvasodás ellen is.

Egész évben fogat fogok mosni. Mostanában elég sok fogkrém összegyűlt. Nemrég kaptam a Trn-től egy fogkrém csomagot is. Moshatom fogaimat most már. 75ml kb 1999Ft-tól


Neogence - hialuronsavas hidratáló esszencia (6ml)

A hidratáló esszencia a bőr számára ideális beszívódó hialuronsav kombinációval rendelkezik. Magas hialuronsavval hatékonyan zárja a bőrbe a nedvességet, hosszan hidratál.

Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az Én arcomon. Mióta bejött a hideg szárazabb lett az arcom is.
30ml kb. 20890Ft



L'oréal Professionnel Séria Expert Absolut Repairt Lipidium Sampon (100ml)

Azonnali regenerálás nagyon sérült hajra. Lipidiummal gazdagított formula.
Ez is pont jól jött nekem a töredezett hajamra. Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak alkot a hajammal, a pakolással együtt. 250ml kb. 1990-tól



Bomb Cosmetics - Little Hotties illatosító pasztillák párologtatóba (próbacsomag)

Gyertyák új generációja.
Nagyon jó illatuk van. Málnacukorka + Pilllecukor + Málnahab. Olyan enni valók ezek az illatok. Doboz 4dB kb 2990Ft




La Roche Posay Toleriane Ultra Fluide - arckrém intenzív bőnyugtató hatással (3ml)

Nyugtató, csillapító, nem zsíros nappali krém, amely az erőteljesen nyugtató Neurosensine hatóanyag és a La Roche - Porsay termálvíz kombinációjával hat az irritáció ellen. Intenzíven és tartósan nyugtatja a túlérzékeny vagy allergiára hajlamos arcbőrt.
Kíváncsi vagyok, hogy hogy válik be az Én arcomon ez a krém. Most a hideg beköszöntével érzékenyebb lett. Gyakrabban szárad ki és még ki is szokót pirosodni.  40ml kb. 5990Ft



CC Ceutical - CCkrém (30ml teljes kiszerelés)

A színező és ápoló krémek új generációja, segítségükkel a finom alapozás és az egyénre szabott bőrápolás egy lépésben megvalósítható. Jellemzői: lágy fedés, antioxidás hatás, pigment halványítás, anti-aging. Az Oily Skin változatot normál, kifényesedésre hajlamos illetve zsíros bőrre ajánljuk, mivel olajmentes formulája széles körben alkalmazható. A Cream day változatot, pedig normál-száraz bőrre van.
Nekem az Oily Skin változat volt a dobozba. Először azt hittem, hogy nagyon sötét lesz, de igaz, hogy csak a kézfejemen próbáltam ki, de ott pont jó lett a színe. Az arcomon még nem próbáltam ki. 30ml kb 6192Ft



La Roche Porsay micellás arclemosó (15ml)

Intenzíven és tartósan nyugtatja a túlérzékeny vagy allergiára hajlamos arcbőrt. Kíméletesen tisztítja és nyugtatja az érzékeny bőrt. Tökéletesen távolítja el a sminket a szemekről és az ajkakról, miközben az érzékeny arcbőr fiziológiás egyensúlyát. Szappanmentes, színezékmentes, alkoholmentes, parabén mentes. 400ml kb.3709Ft





Végül de nem utolsó sorban a termékismertetők:
- A termék leírást tartalmazó kártya
-  La Roche - Porsay leírás
- L'oréal Salon Expert kártya
- Curaprox enycal fogkrém leírás
- Eucerin Volume - Filler füzetecske, plusz termék mintát is adtak hozzá az éjszakai és nappali krémből.


Ennyi minden fért az ünnepi kiadásban. Nekem tetszett ez a dobozka is . 4990Ft-ért vettem. Alig várom már, hogy kipróbáljam a termékeket.



Ti is meg vettétek? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése