2015. október 8., csütörtök

Trn: Zendium fogkrém teszt csomag


Ismét bekerültem a Trn projektébe. Most egy doboz fogkrémet kaptam. A fogkrém nem más, mint a Zendium. Mostanában kezdték reklámozni a tv-be is. Egyre nagyobb hangsúlyt kap.


A doboz tartalma: 


Saját használatra:

- 1db Zendium Complete Protection fogkrém


- 1db Zendium Kids (15) minifogkrém


- Projektmenetrend brosúra
- Piackutatási Kérdőívek (40db)

Továbbadásra kisgyermekes ismerősöknek:

- 30 db Zendium Complete Protection (15ml) minifogkrém



- 30 db Zendium termékismertető szórólap
- 10 db Zendium Kids matrica



Nagyon örültem, hogy újra bekerültem a csapatba. Azóta is szorgalmasan használom a fogkrémet. Meg kell, hogy mondjam nagyon jó fajta. Elmúlt a fogérzékenységem, tisztább lett a fogam mosás után és mintha fehérebb is lenne. Ráadásul tényleg nem változtatja el az ízeket, ahogy le van írva. Szerintem aki teheti próbálja ki.

Most tíz jelentkező ingyen kaphat tőlem egy mini terméket. 
Annyit kell tennetek, hogy jelentkezetek a tundercicablog@freemail.hu email címen.
Írd meg a címed és a neved, majd  válaszolj a Piackutatási kérdőívemre. Ha szeretnél te is tag lenni azt is írd meg és küldöm a meghívót.



Ti próbáltátok már a fogkrémet? Hogy tetszett? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése