2015. október 29., csütörtök

Essence Stays no matter what 16h vízálló tus


Ezt még az egyik kiárusításukon vettem. Elégé megszeretem csak kár, hogy már nem lehet kapni. Szomorú, de megszűnt, de hasonlót lehet kapni tőlük. A liquid ink hasonlít ehhez.


Ez volt az első ilyen tusom, előtte a Maybelline Color Tattooját használtam tusvonal húzására. Szép és tartós vonalat tudtam vele húzni.

"Folyékony, hosszantartó, szeretni való… az első STAYS no matter what folyékony szemhéjtus vízálló és rendkívül hosszantartó. Ez a mély fekete, gyorsan száradó textúra akár 16 órán keresztül tart és könnyen alkalmazható. wow! Fekete színben kapható. "


 Nem túl nagy a tus, 3ml. Sárga fekete színt kapott, elég feltűnő és egyedi. 
Amikor először próbáltam ki ezt a tust, nem tudtam vele szép vonalat húzni. Aztán szép lassan belejöttem és megszoktam. Ecsetje nem nagy, szép vékony.


Vékony vonalat lehet vele húzni. 12 óráig nekem simán kitart. Kicsit vizes állagú, de gyorsan szárad és tartós. Hosszabb idő kell az eltávolításra, mert egy kis sima áttörlés nem elég, többszöri áttörlés kell a teljes eltávolításhoz. 
Összességében jó ki tus volt. Pont azt tudja, amit az ember elvár egy vízálló tustól.



Ti próbáltátok már?Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése