2012. október 20., szombat

L'oréal Lash Architect 4d Teszt


LASH ARCHITECT 4D FEKETE SZEMPILLASPIRÁL: 

- Dúsít, 
- Hosszabbít, 
- Vastagít, 
- Ivel

“Lépjen be a 4D szempillák világába!

Növelje pilláit négy dimenzióban a megújult Lash Architect szempillaspirállal! A Lash Architect 4D – vel igézően dús, azonnali hosszabbító, vastagító és ívelő hatással érhet el drámai, műszempillaszerű hatást a szempillák tövétől a végéig.



 Fényes hatású csomagolása nagyon jól feldobja ezt a terméket. 
A külseje gyűjti az ujjlenyomatokat, a nyaka, pedig a festéket. Érdekes formája kitűnik a többi spirál közül és mégis nagyon könnyű használni, mert kézre esik.

Egyedülálló műszempilla hatást ígér, melyet a szempillák kis rostszerű elemekkel történő felépítésétől kapnak. A másik újdonság a spirál keféje, amit kifejezetten ahhoz formáltak, hogy tovább erősíthesse a drámai hatást. 


A keféje vékony és hajlított, ez nem látszik annyira a képen. A kefe szálai csavartak. A kefe sok festéket vesz fel, de ha jól sikerül leszedni a felesleget róla, akkor nem ragadnak össze a pillák a túl sok festéktől. A festékben pici rostszálak vannak, amire én azt hittem először, a hullik a kefe és, hogy ez azok.



Az első képen nincsenek kifestve  a pilláim a másodikon ezzel van kifestve egy rétegben. Az eredmény szerintem elég látványos. A pilláim még hosszabbak és íveltebbek lettek. Élőben még jobban látszik a hatása.
Nem vízálló de elég jól bírja a strapát. Én szoktam felvinni még rá egy réteg vízálló spirál és így kibírja a  12 órás műszakot is. 
Nagyon bevált nekem ez a szempillaspirál, pont azt kapom amire szükségem van egy spiráltól... nagy, hosszú és ívelt pillák.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése