2013. december 4., szerda

Decemberi Pixibox


Végre megérkezett a legújabb Pixibox. Nagy nehézségek árán sikerült megrendelni. Rendelés nem volt zökkenő mentes, mert 2x meghalt a Pixi honlapja. Ezért csináltak egy indéglenes emailt, ahol le lehetett adni a rendelést. Itt is, mint a honlapon is a gyorsaság számított, mert csak 800 db dobozka készült, ami elég hamar el is fogyott.


Ha érdekel, hogy mi volt benne olvass tovább...


Lássuk mi volt benne:


Bioderma Atoderm Tápláló Mosakodókrém  200ml kb:3700Ft

Száraz és nagyon száraz, vagy érzékeny bőrre van. Már alig várom, hogy este kipróbálhassam, mert elég száraz és érzékeny bőröm van, remélem, majd segít rajtam.


DayWear Advanced MultiProtection Anti-Oxidant Creme SPF15 nappali arcápoló (15ml) 
Ára külföldi oldalakon találtam meg kb: 10000Ft

Erre a krémre kíváncsi vagyok. Nem igazán használok ilyen jelegű krémeket, de ma este ezt is bevetem.


Lady Gaga - Fame női parfüme (7ml). Ára: kb: 100ml 1100Ft

Nagyon jó illata van, el is gondolkoztam, hogy meg veszem egy nagyobb kiszerelésbe is.


Artdeco - Lip Lacquer szájfény 24. Ára: 3200Ft-tól

Kipróbáltam szép pirosos színe van. Elég tartósnak is néz ki.


Egyptian Magic mindentudó ápoló krém (3ml)

Elég érdekes egy krém, még nem bontottam ki, de kíváncsi vagyok, hogy tényleg mindent tud-e. Bár elég kis kiszerelés, ez nem sok mindenre lesz elég.



Szokásos üdvözlő kártya és egy termék bemutatós kártya is a csomagba van.


Estee Lauder karácsonyi csomagokat bemutató tájékoztató

10%-os Estee Lauder bőrápolási kupon

20% Lady Gaga Fame parfüm kupon.



Ti meg vettétek? Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése