2013. december 7., szombat

Clinique airbrush concealer korrektor


Ezt a korrektor még a Pixiboxba volt, így lehetőségem lett rá, hogy kipróbáljam.

"Azonnal enyhíti az apró ráncokat és vonalakat. Fényvisszaverő optikai hatóanyagai halványítják az árnyékokat. A lágy, krémes összetétel puha ecseten folyik át, mely precíz felvitelt tesz lehetővé. Szemészetileg tesztelt."
Nem ígér sok mindent, de azt, amit ígér azt be is tartja.


Ecsetes korrektorról van szó. Amit el kell tekerni, hogy kinyerjük belőle  a krémet. 2 tekerést használtam a szememre és arcom problémásabb területeire. Krémes nem túl híg és nem túl sűrű, szóval pont jó az állaga.
04 neutral fair árnyalatba van meg, pont jó az én világos bőrömhöz.
1,5ml kb: 6500Ft (kicsit borsos ára van)

Sokan nem szeretik az ilyen ecsetes megoldást, mert megtelepedettnek benne a bacik, ezért én meg mosom, mint a többi ecsetet, de csak miután jól felhasználtam az ecsetbe maradt krémet, hogy ne menjen kárba.

A sötét karikákra használtam főként, de pattanásokon is jól bevált.
12 órás műszakba teszteltem. Többször kaptam dicséretet, hogy milyen kisimult vagyok, pedig ragadtak le a szemeim. Az éjszakázásnak köszönhetően jó sötét karikáim voltak. Ezzel fedtem el és jól szerepelt.  12 óra végére egy kicsit megkopott, de hát ki látta azt már korán reggel hajnalba. :D

Összességében jó korrektor, és aki tudja, az vegye meg magának, mert megéri az árát.




Ti már próbáltátok? Mi a véleményetek?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése