2013. december 18., szerda

Az első Pixibag-em



Egy újjab újdonsággal bővül a magyar beauty bloggerek köre. A Pixibox hozott egy újdonságot a Pixibag-et. Ez nem más, mint egy neszesszer 5 teljes drogériás smink termékkel. Felváltva lesz majd a boxal. Egyik hónapba box a következőbe, pedig a bag.




Íme ez első Pixibag résztvevői.


Syoss Volume Life Száraz Sampon 200ml
Még nem próbáltam ki. Általában mire ilyenre lenne szükségem, már ki mosom a hajamat.


Pussy Deluxe Tusfürdő 150ml
Még nem láttam ilyen tusfürdőt a boltok polcain.
Nagyon jó kis tusfürdő. Jól habzik és az illata is meglepően sokáig érződik


Aden körömlakk 04 11ml
Még ezt sem próbáltam ki, más lakkok várnak még tesztelésre előtte.

 



Neutrogena Norvég Formula Sarki Szederrel 15ml
Ezt a krémet kézkrémnek használom, bár testápoló van rá írva. Úgy gondoltam, hogy a két lábamra ez kevés lenne és így inkább lett belőle kézkrém. Annak tökéletesen meg felel. Jól hidratálja a kezemet és nem szárad ki utána egy jó darabig ebben a hideg időben.


Gliss Kur Hair Repair Elixír Hajolaj Mindennapi Használatra 75ml
Kétszer próbáltam hajsimítás előtt a hajvégekre. Puhák lettek a végek tőle. Gyorsan beszívódik. Jó illata van.


Aden Lip & Cheek Tint Ajak Tinta (Mango) 8 ml
Ez valami csoda. Nem gondoltam volna róla, hogy tényleg ilyen jó ez az ajak tinta.  Felkentem és nem akart lekopni. Ettem, ittam és még mindig fent volt. Ebből többet is be fogok szerezni.

 Aden Katalógus




Hogy tetszik Nektek? Megvettétek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése