2013. december 21., szombat

Blog karácsonyi ajándékom!

Ez egy nagyszerű ötlet volt a Fiatalos blog szerkesztőjétől Ilusstól. Lényege, hogy akik jelentkeztek a megadott határidőig, azok vehetek részt benne. Mindenki a sorrendben az utána következőnek vehetett egy kis apróságot 1000 vagy 1500 Ft értékben.


Amit én kaptam:


  • Egy Oriflame Essentials krémet
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer köröm lakkot
  • African Peeling Maszkot
Ezúton is még egyszer Köszönöm Azarinak, mert Én tőle kaptam.

Akinek meg Én adtam ajándékot ő meg nem más, mint Zita.



Boldog Karácsonyt Kívánok mindenkinek!!







Mit kaptak a többiek:


4 megjegyzés:

  1. Jaj, remélem tényleg örülsz neki igyekeztem olyan termékeket rakni bele amiket én is előszeretettel használok, és gondoltam ami nekem bevált neked is be fog :) De néztem a blogod is hogy nagyjából mik érdekelnek Téged :) Boldog Karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szépen még egyszer. Tényleg tetszenek amiket küldtél.

      Törlés
  2. Jaj de szép lila az a körömlaaaakk *.* Nem szeretem pedig a lila színt, de ez nagyon vagány :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képen még nem is jön annyira át a rendes színe.

      Törlés