2013. december 11., szerda

Avon hajápoló szett: 2 az 1-ben hafénysapon, hajvégápoló szérum


A következő egy hajápoló szett lesz.

Tartalma:
  • 2 in 1-ben hajfénysampon és balzsam
  • Hajvégápoló szérum minden hajtípusra
Az első áldozat a sampon:



Csomagolása: Szürke és zöld színű kupakos flakon. Nekem tetszik ez szín összeállítás. Kiszerelése 200 ml.

Állaga és illata: Kellemes olyan "avonos" illata van. Nagyon nem tudom mihez hasonlítani. Állaga elég folyós. Selyemfényű fehéres krém van benne.

Hatása: Jól habzik és jól is tisztit. Mosás után nem nehezíti el a hajamat. Nem zsírosít és nem lett tőle korpás a hajam. Szép fényes és puha lett. Nekem bevált ez a sampon.

Második áldozat a hajvégápoló:


 Csomagolása: Papír dobozba jött. Átlátszó üveg, zöld pumával. Kiszerelése 30 ml.

Állaga és illata: Folyékony átlátszó kence.Tapintásra elég olajos érzetű. Nekem egy kicsit nehezen szívódik fel.

Hatása: Hajszárítás előtt szoktam fel kenni. Én nem tapasztaltam túl nagy hatást. Lehet, hogy azért, mert nem frissen vágott hajon kezdtem el használni. Azóta már voltam fodrásznál is, de így se ájultam el tőle. Nem szoktam sokat simítani a hajamat, de így is el van törve már. Javára váljon, hogy használat után puha és simább a vége, de nem túl sokáig. 



Ti már használtátok őket? Mi a véleményetek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése