2013. december 10., kedd

Avon Vanilliás szett: testpermet, testradír, testápóló


A következő szett a Vaníliás szett lesz.


Tartalma:

  • Hidratáló testápoló balzsam
  • Hidratáló testpermet
  • Hidratáló testradír
Első termék a testradír:




Csomagolása: Nagy tubusos csomagolást kapott. Jól záródó kupakkal van ellátva. Érdekes színe van, nehezen tudom behatárolni első ránézésre valamilyen világos sárga, de jobban megnézve inkább világos barna. Egy vanília virág is helyet kapott rajta. Kiszerelése 200 ml

Állaga és illata: Elég sűrű és fehér krém. Apró szemcsék vannak benne. Elég erős vanília illata van.

Hatása: Eddig még nem használtam testradírt. Csak szemezgetem velük a boltok polcain. A lábamon elég száraz a bőr, fürdés után mindig 'hámlik'. Többször használtam már ezt a krémet és a hatás nem maradt el.
Használat után a bőröm sima és puha lett. 2-3 napig nem is kell újra használni.

A második tag a testpermet:


Csomagolása: Szórófejes átlátszó flakonba van. Tetején egy kupak van. A vaníliavirág ad neki egy kis színt. Kiszerelése 100 ml

Állaga és illata: Átlátszó folyadék van benne. Illata elég vaníliás, de nem olyan tömény, mint a radíré.

Hatása: Frissítő hatása nem marad el. Sokáig megmarad az illata. Bár túl nagy melegbe én nem használtam, mert nekem túl édes az illata.


A harmadik tag a testápoló balzsam:

Csomagolása: Tégelyes csomagolást kapott.  Egyszerű fehér színű a vaníliavirággal a tetején. Kiszerelése 200 ml

Állaga és illata: Első ránézésre tömény habkrémnek tűnik, de hozzáérve egy könnyebb krémet kapunk. Könnyű eloszlatni. Színét tört fehérnek lehetne mondani.

Hatása: A lábamra használtam, mert elég száraz ott a bőröm. Ahogy rákentem szinte itta be magába. Használat után puha és sima maradt a lábam. Szőrtelenítés után kiszokott pirosodni a bőröm, de ez csökkentette másnapra a pirosságot és megnyugtatta.



Ti használtátok már? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése