2018. szeptember 13., csütörtök

Rimmel Match Perfection


Régebben elég problámás volt a bőröm, így sok féle alapozót probáltam már. Mf alapozóján kívül nem igen vettem többször egy alapozót se. Mindig újat és jobbat keresetem elérhető áron. Ez egy jó kis alapozó.

Amit ígér:

A bőr tónusához illeszkedő alapozó a természetes, friss hatásért.
Hagyja a bőrt lélegezni.
SPF 18.
Szilikonnal a még kényelmesebben viselhető textúráért, pigmentek a bőrszínhez illeszkedő színért, ásványi anyagokkal a könnyebb felvitelért.
Bármilyen fényben tökéletesnek tűnő bőr reggeltől estig.



102 Light Nude árnyalatba vettem meg. Átlátszó üvegben van, így pontosan láthatjuk hogy milyen színű az alapozó benne. Nekem általában mindenből a legvilágosabb kell. Nyáron se barnul sokat az arcom. Ott valahogy nem fogja meg annyira, mint a testem többi részén. 

Valóban szépen illeszkedik a bőr színéhez. Tartóságáról annyit, hogy a 12 óra végére kifényesedet a bőröm. De leitattam egy papiral és szép maradt az arcom. Primert és púdert mindig használok így még tartósabb nekem az eredmény. 




30ml-es átlátszó pumpás az üvege. Pumpás kiszerelésének köszönhetően higénikus és könnyű az adagolása. 
Van egy pici illata, de engem nem zavar szeretem, ha kis illatuk vannak a termékeknek. Kicsit folyós az állaga, de beauty blenederel könnyen eldolgozható. Végeredménye szép egyenletes bőr felszín. Nem irritál, és nem okoz pattanásokat. Spf 18 fényvédőt is tartalmaz, ami egy plusz pont az alapozónak. Külön nem kell használni.

Összességében elég jó kis alapozó. Nem matt a finishe, hanem inkább ilyen ragyogóbb, természetes hatású. Kisebb bőrhibákra, megfelelő nagyobbakra már szükség lehet korrektorra is. 

Ára: kb 3000Ft környékén van.


Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése