2018. szeptember 21., péntek

Catrice Hd Liquid Coverage alapozó


Én is hozzá jutottam a nagy hírnek örvendő Catrice alapozónak. Egy Glamour nap alkalmával szereztem be. Elég vegyesek az érzéseim vele.


Amit ígér:

Egyenletes arcbőr high definition kivitelben. A pipetta applikátorral felvihető, extra-könnyű, folyékony textúra kiváló fedést, és akár 24 órán áttartó hatást biztosít. Különböző bőrszínhez választható négy árnyalatban.

Sokat hallottam erről az alapozóról így elég nagy elvárásaim voltak vele kapcsolatban. 
Üveges kiszerelésbe van, ami ilyen drága hatást kölcsönöz neki. A 010 Light Beige árnyalatba vettem meg. Pont passzol a bőrömhöz. 
Pipettás az adagolója, amivel egy kicsit vigyázni kell, mert ez egy folyékony alapozó, ami lecsöppenhet a ruhára is. Ahhoz képest, hogy folyékony az alapozó gyorsan szárad és lehet építeni. Általában nekem elég egy réteg és nem építgetem őket. A nagyobb bőrhibákat már nem takarja el azokra kell korrektor is. 
Közepes fedésű alapozó matt finish-el. Blenderrel viszem fel, és alapozóval szoktam fixálni. 

Na és itt jön a bibi, hogy hiába a fixálás, egy kis idő elteltével összegyülika  két szemöldököm közt. Ez elégé zavaró, mert eddig más alapozónál nem volt ilyen, pedig sokat kipróbáltam már. Ahhoz már hozzá szoktam, hogy valamilyen szinten minden alapozó kifényesedik, de ilyet még nem tapasztaltam magamon. Elég csalódás ez egy ilyen alapozónál. Elhasználgatom azért, de újra nem venném.
Akinek nem zsíros annyira, a bőrre annak beválhat, de sajnos nekem nem jött be. 

Ára kb 2500ft körül van






Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése