2018. szeptember 22., szombat

Rimmel Match Perfetion korrektor


Alapozó gyakran kevés és ezért el kell fednem valamivel bőrhibákat meg a tágporusokat. Ilyenkor korrektort használok rájuk. Ez is így került a kezeim közé. Egy Glamour nap alkalmával szereztem be. Lássuk mit produkált. 


Amit ígért: 


A kiváló minőségű Rimmel Match Perfection korrektor az arcbőr minden hibáját elfedi és tökéletes megjelenést ad az arcának.

Tulajdonságok:

-Könnyen alkalmazható
-Segíti a bőrhibák gyors eltűnését
-Világosítja az arcbőrt

Ez egy ecsetes korrektor, sokaknak nem tetszik az ecsetje. Bár ha sminkelünk, akkor tiszta arcra tesszük ezt. Nekem semmi bajom nincs vele, így is jól eltudtam használni. Szivaccsal ütögetem a bőrömbe. 


010 Ivory árnyalatban van meg. Ez elég jól passzol a bőrömhöz. 
2 in 1-ben ez a termék, ami korrektor és highligher jelent. Szem alatti karikákkal is csodát tett. Szépen kivilágosította és friss hatást kölcsönözött a szem alatti karikáknak. A pattikat is jól elfedte. 12 óra elteltével azért ez se bírja ki. 
Állaga sűrű, de krémes mégis jól eldolgozható. Egész gyorsan szárad ezért gyorsan kell vele dolgozni. Szivaccsal dolgozom el és púderrel fixálom. 
Fedését közepesnek mondanám. 
7ml-es a tubus ebből nem tudom kiszedni az össze terméket. 

Összességében jó kis korrektor, jól teszi a dolgát már 2x újra vettem. Aki szeretne frisseségett kölcsönözni a fáradt szemeinek annak jó lehet. Kisebb bőrhibákra is jól működik. 

Ára kb 1500-1700Ft körül mozog. 


Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése