2018. szeptember 15., szombat

Rimmel Hide the Blemish Concealer


Az alapozón kívül még a korrektort szoktam próbálgatni. Mindig találok valami újdonságot. Bár ez már nem újdonság a piacon. Lássuk, mit tud.


Régebben elég sok bőrhibám volt és folyamatos keresgélés útján találkoztam ezzel a korrektorral. 
4,5g-os stiftes kiszerelésű. A legvilágosabb árnyalat van meg nekem. 


Állaga krémes, könnyen kenhető. Könnyű vele dolgozni, nem ült meg a ráncaimba. Jól elfedte a bőrhibákat is, bár 12 óra múlva egy kicsit megkopik. Közepes fedése van, nem tömíti el a pórusokat.
Alapozó felé szoktam használni és púderrel fixálom. 

Összességében jó kis korrektor a bőrhibákra. Szeretem, amíg el nem fogyott.

Ára kb 1400Ft körül van.


Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése