2015. szeptember 3., csütörtök

Max factor Glossfinity körömlakk 125



Egy körmöm lakos tesztet  hoztam nektek. Az üvegen megkopott egy kicsit az írás, de csak, azért mert kisgyerek van a háznál.  Összelakozta az üveget és magát is. Körömlakklemosóval próbáltam fénykép biztossá tenni az üveget, de lejött az írás. Ettől függetlenül a lakk még jó.



A 125 marsh-mallow  árnyalatban van meg nekem. Ez egy szép csajos rózsaszín árnyalat.
Két rétegbe vittem fel, mert egybe nem fedett jól. Csíkos és átlátszó volt. Viszont a száradás az meglepően gyors volt. 3.-ik nap kezdet nekem kopni és lepattogni, addig szép fényes volt a körmömön.



Az ecsetje nem nagy, de nekem nem okozott gondot vele a festés. A lakk állaga krémes, nem folyós. Felkenve elkezd száradni, úgyhogy gyorsan kell vele dolgozni. 11ml kiszerelésű.

Összességében jó kis lakk, csak az ára elég borsos egy lakkért. 2500Ft körül van.




Ti próbáltátok már? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése