2015. augusztus 29., szombat

Garnier Essentials habzó arctisztító gél


Most egy Garnieres arctisztítót hoztam nektek. Lássuk, mit kell tudni róla.


A Ganier Essentials Habzó arctisztító gél tisztító összetevőkkel, méregtelenítő szőlő kivonattal és B5 Pro-vitaminnal megszabadítja a bőrt a szennyeződésektől és a smink maradványoktól. A bőr tiszta, egyenletes, friss és könnyben lélegzik.

Én személy szerint szeretem a Garnieres arctisztítókat. Ez is így került hozzám.

Kombinált arcbőröm van, zsírosodik is meg szárad is. Főleg így, hogy bejött a hűvösebb idő már.
Pumpás kiszerelésének  köszönhetően pont a megfelelő mennyiség jutott a kezembe. Bevizezett arcra vittem fel. Jól habzik és tisztit. Lemosás után nem  marad más csak a szép tiszta arcbőr. Friss és üde lesz tőle az arcom. Meg vagyok vele elégedve.





Ti próbáltátok már? Hogy tetszett? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése