2015. augusztus 1., szombat

Dove Nourishing Oil Care hajon hagyható kondicionáló spray


Ezt még a PixiBox keretein belül ismertem meg. Nagyon megszeretem és elég sokat is használtam.


Ez a könnyű, kifésülést segítő hajsimító spray használható közvetlenül hajmosás után nedves hajon, vagy száraz hajon két hajmosás között. Használat után hajad ápolttá és selymesen simává válik.

Amit tud:

Hajszárítás előtt szoktam befújni vele a hajam. Így könnyebb kifésülni és remélem, kevésbé roncsolódik is. Sokkal puhább és simább lesz tőle a hajam. Fura illata van, amit nem tudok mihez hasonlítani, de nekem nagyon tetszik. 200ml kiszerelés van, ami sokáig elég. Az egész doboz sárga színű szóval elég feltűnő. Jól össze kell rázni, és már lehet is fújni a hajra, aztán teszi a dolgát.



Ti próbáltátok már? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése