2015. augusztus 3., hétfő

Avon Advance Techniques olajos hajpakolás marokkói argánolajjal


Újabb gyöngyszem került górcső alá az Avontól. Most egy hajpakolásról fogok írni.

Minden hajtípusra puhává, fényessé és egészségessé varázsolja a hajat.
Védi és ápolja a hajat kívül-belül.
Mélyen hat, erősítve a haj szerkezetét.
Az argánolaj zsírsavakban és antioxidánsokban gazdag, erőteljes tápláló tulajdonságairól ismert ritka olaj.

Amit tud:

150ml kiszerelésű, zöld tubusos pakolás. Kicsit fura illata van de mosás után annyira nem érződik. Minden hajmosáskor használtam. Mosás után rákentem a hajamra és hagytam hatni pár percig, és utána lemostam. Szép sima és puha lett. Néha mosás előtt is felkentem, órákig hagytam rajta majd a szokott módon mostam hajat. Az eredmény ilyenkor még puhább lett. Nem zsírosít.





Ti próbáltátok? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése