2015. augusztus 2., vasárnap

Avon Care 3in 1 arclemosó


Egy korábbi Avonos rendelésből került elő ez a gyöngyszem. Lássuk is, hogy mit tud.

3 az 1-ben faggyúszabályozó arctisztító, tonik és hidratáló normál és vegyes bőrre. Kasvirággal és búzacsíra olajjal segít szabályozni a faggyútermelést.
Hatékonyan tisztít. Szabályozza a faggyúkibocsátást. Segít tisztábbá és frissebbé varázsolni a bőrt. Tisztít, tonizál és hidratál.

Mit tud:

Mindennap használtam lefekvés előtt. Bevizeztem az arcomat rákentem, jól átmasszíroztam vele az arcomat és lemostam. Utána szép tiszta, puha és sima tapintású lett az arcom. Nem szárított. 
Mivel nekem nem elég ennyi így használtam a megszokott tonikomat és hidratálómat is. 
Akinek nincs sok gond a bőrével egy ilyen 3in 1 termék pont megfelelő lesz. 





Ti próbáltátok már? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése