2013. október 14., hétfő

Rexona Women Maximum Protection


Bár már nincs nyár, de az izzadság az senkit se kímél ősszel se. Én is elég izzadós vagyok, és hajlamos vagyok hirtelen leizzadni bizonyos helyzetektől.

Már a második dobozt kezdtem használni. Az elsőt még a Pixibox nyári kiadásába volt.



A leírás szerint az új hármas hatású Maximum Protection az eddigi leghatékonyabb dezodorjuk, mely kétszer erősebb védelmet nyújt, mint a Crystal izzadásgátló dezodor. (Ami biztos, mert én használtam azt és nem sok mindent ért). Erős védelmet ígér, hogy minden helyzetbe magabiztosak legyünk. Az innovatív TRIsolid - technológiának, a mikrókapszuláknak és a hidratáló összetevőknek köszönhetően a termékcsalád minden tagja hármas hatást biztosít, a hosszan tartó izzadás elleni védelmet biztosítva.




Zöld: Everyday fresh,a mindennapos frissességért.
Lila: Sensitive dry , érzékeny,száraz bőrre
Kék: Clean scent,a tiszta illatért.

Nekem a kék és a lila van meg.

3 féle illatba készült a nőknek, de már van férfiaknak készült változatba is.
A boltok polcain dobozba kaphatóak. A dobozba van egy több nyelvű használati útmutató is.
Külsőre nem sokba különbözik a többitől, de a kupakot levéve, láthatjuk, hogy le van fóliázva.
Amitől higiénikusabb, mert így nem tud senki bele nyúlni, és nem folyik ki a krém a melegebb napokon.




Tovább haladva láthatjuk a lyukakat, amin kijön a krém, mikor tekerjük.



Látszik a képen a krém állaga. Mikor a kezemre kentem akkor tűntek fel benne a mikrókapszulák. Hónaljnál nem is éreztem. Jobb később, mint soha. :D

Este fürdés után érdemes felvinni, mert így fejti ki a hatását igazán. Bár én reggel is bekentem magamat és nem volt más hatása. 
Egy tekerést szoktam csinálni, és ezt kenem szét.  A védelmével meg vagyok elégedve, nagyon jó kis termék még az Adidasos action 3-at is lepipálja. Emelet tényleg nem izzadok meg, ha megszagolom magamat érzem az illatát, ami tetszik nekem. Sok félét próbáltam már, de ez tényleg jó és véd is a leírtakhoz hűen.

Az ára egy kicsit drágának tűnhet, de nekem megéri mert használ.

Ára: 1399Ft


Ti használjátok már? Véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése