2013. október 25., péntek

BeautyFactory csomagom érkezett


Tegnap  kaptam meg a BeautyFactory csomagomat. Sms-et jött, hogy kapni fogok egy csomagot. Izgatottan vártam, hogy mi is fog jönni.
Tegnap meg is érkezett a postakocsi. Bomba biztosan be voltak buborék fóliázva  a termékek.
Miután ezeken is átverekedtem magamat akkor kiderült mit is kaptam pontosan.


Róluk:

"A Beauties Factory (BF Cosmetics) professzionális kozmetikai termékek gyártója. A BF Cosmetics saját márkás minőségi köröm-, smink- és egyéb szépségápolási termékekkel, eszközökkel van jelen a kozmetikai piacon. Termékeit Magyarországon a Beauty Factory nagy- és kiskereskedelmi áruház képviseli és forgalmazza. Kínálatukat folyamatosan bővítik.
 Kitűnő árfekvésű prémium kategóriás Beauties Factory termékeket szerte a világon ismernek és elismernek nemcsak a privát felhasználók, hanem a sminkes- és kozmetikai szakma is.
 A BF márka jelen van USA-ban, Kanadában, Japánban, Ausztráliában, Angliában, Németországban, Brazíliában, Mexikóban, Svédországban, Oroszország, Szlovákia, Lengyelország stb. és most már Magyarországon is közvetlenül beszerezhetőek. A cég saját gyárral, saját raktárral rendelkezik, ezért rendkívül kedvező outlet áron tudja kínálni kitűnő minőségű termékeit. A BF cég büszke arra, hogy képes magas minőséget kínálni tartósan alacsony áron."


Lássuk egyenként:

Kaptam 4 műszempillát:


IL-25
Innen rendelhető : Itt


IL-87

Il-44

Il-45

Az  műszempillák 420Ft-os áron vannak náluk, de lehet nagyobb kiszerelésű pillákat is venni 1250 Ft-os áron. Nézz be: ITT
Kaptam még 4 szemfestéket. Szép, jól pigmentált csillogó színek.



519
Innen rendelhető: Itt


525
Innen rendelhető: Itt
547
Innen rendelhető: Itt

550
Innen rendelhető: Itt
Végül, de nem utolsó sorban egy alapozós ecsetet is. 

Innen rendelhető:Itt

Jó kis dolgokat kaptam. Alig várom, hogy kipróbáljam őket élesbe is. Nem sokára jönnek a tesztes posztok róluk.

Ti próbáltátok már?

2 megjegyzés: