2013. október 19., szombat

Avon habfürdő minitesztek


Volt pár avon rendelésem és mindig bekerült egy tusfürdő vagy habfürdő.
Mára már sajnos csak a piros van, mert a többi elfogyott. Így van elég tapasztalatom róluk, hogy hogy is viselkednek a kádba.



Top 5 termékbe volt benne ez is. 5 termékből álló szettek voltak nyáron a katalógusba.

Elsőnek jöjjön a Lily of the Valley gyöngyvirág illatú habfürdő.

Nagyon finom és kellemes illatú. Fürdéskor mindig körbe lengte az egész fürdőt és konyhát a gyöngyvirág illat.
Folyóvízbe öntöttem először a tanácsolt 1-2 kupaknyit utána már csak ránézésre nyomtam  bele.
Mindkét esetbe jól felhabzott. Fürdés végéig kitartott a hab, ami kb egy óra, mert nem csak én fürödtem benne.


Ez is ilyen 5 termékes szettbe volt.
Orgona illatú. Erősebb illata van, mint a gyöngyvirágosnak, mert ezt sokkal jobban lehetett érezni a konyhába, mint a másikat.
Jól habzik. Sokáig tart a hab. Ki tart ez is a fürdés végéig. Folyóvízbe öntöttem ezt is. Szép kis hab kerekedet belőle. :D



Bubble Bath Winter Rose habfürdő. Rózsás illat. Ez valahogy nincs olyan erős illatú, mint az előző kettő. Legalábbis én nem érzem olyan intenzívnek.
Ugyan úgy használom, mint  a társait, de valahogy ez egy kicsit gyengébb.
Folyóvízbe öntöm és a végére jó kis hab keletkezik. Viszont ha engedek hideg vizet, akkor eltűnik a hab nagy része, de az illata marad.
Ettől függetlenül még jó kis illata van.

Összességében mind három jó, de ha veszek megint akkor az orgona illatút venném újra. 


Ti már próbáltátok valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése