2013. október 17., csütörtök

Avon - Őszibarack és gyapot 3in1 hidratáló arctisztító, tonik és sminklemosó


A második Avonos rendelésbe volt ez a többfunkciós krém. Nem használtam még ilyet ez előtt soha, így kíváncsi voltam, hogy mennyire lesz hatásos.


Egyszerű tekerős kupakos. Aminek van egy szépséghibája. Már pedig az, hogy a kupakba belefolyt a krém, így ki folyik belőle hiába tekerem jól rá. Egy ilyen jó rátekerésnél sikerült megtörnöm a menetet és kitört a kupakból.




Látszik, hogy tele folyt az egész és már rá csavart állapotba is folyt ki belőle.
Állaga gél formájú, viszont felkenés után el kezd habzani. Finom barackos illata van.


Itt a menet, amit sikerült kitörni. Biztosan jó erőbe voltam. :D
Mivel a kupak azt már nem lehet rátekerni, átraktam egy másik flakonba.

Hatása:

Tonikot mindig külön szoktam használni. Így fura, hogy ebbe alapból benne van.
Alaposan tisztit és hidratálttá teszi a bőrt. Selymes és friss érzetet hagy maga után.
Sminket szépen eltávolítja a bőrömről. Kis mennyiségbe felviszem az arcomra, átmasszírozom vele és kész is. Egyedül a vízállóspirálhoz kell többet felvinni, hogy alaposan eltávolítsa a szememről.
Szerencsére többszöri használat után nem szárította az arcomat és pattanások se jöttek ki rajtam, sőt tisztább lett az arcom tőle. Szóval ezt szívesen használom és már nincs is sok belőle.
Ha elfogy, akkor mindenképp újra veszem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése