2013. február 27., szerda

Manhatta Clearface Compact púder


Ezt a púdert még tavaly vettem mikor elfogyott a MF Créme Puff púderem. Ő lett az utódja.

A csomagolása semmi extra. Átlátszó fedelű és világos kék az alja, ahol a fontosabb tudnivalók is vannak. A tetején fehér színű írás van és az árnyalat neve. Ami nekem a vanilla 70 elég világos.
Található benne a puffi szivacs is, amivel fel lehet vinni a púdert, de én ecsettel szoktam használni. A szivacs alatt még egy átlátszó fólia is van, amit szerintem azért raknak a púderekbe, hogy a szivacs ne kenődjön össze feleslegesen vele.


Szép világos színe van, ami pont jó a bőrömnek. Tapintása sima és selymes. Viszont eléggé porzik, szóval csak óvatosan mártom bele az ecsetet.  Ha túl sokat vesz fel az ecset, akkor meg látszik az arcomon, hogy be van púderezve, szóval figyelni kell erre is, hogy ne legyen "poros" hatásom.

Pár órát simán kibír, kifényesedés nélkül. Matt hatást ad, nem szárít, ami szintén fontos szempont nekem, mert száradásra hajlamos az arcom.

Nincs különösebb illata, olyan púder illatú szerintem, ami alig érezhető.
9g-os,  mivel nem kell belőle sok, ezért sokáig elég lesz.

Összességében jó kis termék, mattit és még feddése is van, ami a pattik ellen jó pont.


Ti próbáltátok már? Hogy vált be?


3 megjegyzés:

  1. Megtudhatnám esetleg hogy mennyiért vetted? És a szivacs azért használható benne, vagy vacak?

    VálaszTörlés
  2. Olyan 1000Ft körül volt. Nem próbáltam a szivacsot...

    VálaszTörlés
  3. Én is ezt használom, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Már a második doboznál járok.

    http://smallgirlbigcityblog.blogspot.com/

    VálaszTörlés