2013. február 23., szombat

Alverde Quattro szemhéjpúder


Most egy quattro szemhéjpúdert hoztam nektek.
A Dm-be vettem. Kiárusítós kosárba találtam. Régi ára 1899Ft volt ami egy kicsit sok ,a új akciós ára meg 949Ft gondoltam, hogy ennyiért megér egy próbát.

4 színből áll.
-Egy fehér
-Egy fekete
-Egy világos szürke
-Egy sötétebb, de még világosnak mondható szürke.

38 Smokey eyes a quattro neve.
A csomagolása szép világos zöld. Középen egy átlátszó körrel, ahol láthatóak a benne található színek.
Kinyitva találjuk benne a 4 egymással harmonizáló színt, egy kis tükröt és egy kétvégű szivacsos applikátort.


Így mutatnak a színek a csuklómon. Elég világos a bőröm alapból, de azért látszanak a színek.
Szépen pigmentáltak a színek és jól lehet velük dolgozni is. Korrektor és szemhéjalapozó koboval szoktam használni a őket és így nem folynak el 12 óra elteltével sem. A fehér színt simán highligternek is szoktam használni a szemöldököm alá.

Összességében jó kis festék és csak ajánlani tudom.


Ti használtátok már? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése