2013. február 17., vasárnap

La Roche - Porsay arcáplolók


Ezt a kis csomagot még tavaly kaptam a L'orealtól. Kicsit elmaradt a teszt írással....jó kicsit....10000 bocsánat...
Azóta is serényen használom őket. Már a tonik el is fogyót, de a Micellás arctisztító is a végét járja, a lemosóval együtt.


Effaclar: Mélytisztító habzó arctisztító gél zsíros, érzékeny bőrre. 50ml

Első benyomásom az volt, hogy hűű de jó, mivel mikor meg mostam vele az arcomat akkor szép tiszta lett és halványodtak a pórusaim is. Gondoltam, hogy jaj de jó lenne, ha most végre ez lenne az igazi, és végre letisztulna az arcom...
Aztán rájöttem, hogy nem, ez nem az és csak kordában tartotta az arcomat.
Még nem tudom, hogy újra veszem-e.



Effaclar Mikro-hámlasztó, pórusösszehúzó tonik. 15ml

Jó kis tonik volt ez, kár, hogy hamar elfogyott. Néha előfordult, hogy csipet egy- két helyen, de nem ijedtem, meg mert csak ott csipet, ahol a kis pattik kijöttek és húzta össze őket.
Nekem gondom van néha a szőrtüszőimmel. Előszeretettel gyulladnak be és ezzel kezelgetem őket és elmúltak nyomtalanul. Ezekre talán még jobb volt, mint az arcomra.
Lehet, hogy újra veszem.



Effaclar Micellás arctisztító zsíros, érzékeny bőrre,. 50ml

Erről nem tudok sok mindent írni, különösebb csodát nem tett az arcommal. Az arctisztító után leszedte még a fent maradt szennyeződéseket, de többet nem éreztem. Még smink lemosáshoz ajánlják, de úgy nem próbáltam ki. 
Nem veszem újra.



Effaclar K: Bőrmegújító krém, La Roche- Porsay termálvízzel. 5ml

3 lépésnek használtam ezt a krémet. A bőröm hideg és puha lett utána. Gyorsan felszívódott. Nem hagyott zsíros érzetet maga után. Már 2 ilyen kis tubust elhasználtam.
Nem hinném, hogy újra veszem.

Nem zsírosod ki annyira a bőröm utánuk, mint amiket eddig használtam.
Lehet, hogy csak nekem vannak ilyen elvárásaim, de többet vártam volna tőlük. Összességében jó kis termékek, de csak a tonikot venném újra.


Ti használtátok már? Mennyire vált be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése