2012. július 17., kedd

Giveaway - Nyereményjáték Nálam! LEZÁRVA


Az első játékom blog olvasóinak. 
1nyertes lesz.


Amit nyerni lehet:


Egy 12-os ecset készlet és 1db szabadon választott  pigment.

Feltételek:

1. Légy a blogom nyilvános követője
2. Lájkold a facebook blogos oldalát: katt ide
3. Oszd meg a játékot a facebookodon.
4. Iratkozz fel a youtubos csatornámra: katt ide
5. Válaszolj ezekre a kérdésekre komiba:
-Milyen néven követed a blogot?
-Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt?
-Milyen néven iratkoztál fel youtube-n?
-Email címed
-Hol/Kitől hallottál a játékról?

+ Esélyek

+ 1. Mit  szeretnél még olvasni a blogon?
+ 1. Tegyétek ki az első képet a blogotok oldalsávjába
+ Hozzál feliratkozókat a blogomra és féjszemre.(ahány új ember annyival több esély a sorsoláson, írd meg email be, hogy összesen hány új embert hoztál aug.16-ig.) tundercica@gmail.hu

A játék 1 hónapig tart az az Augusztus 17-ig.

Külföldiek is részt vehetnek.


Sok Sikert Mindenkinek!



13 megjegyzés:

  1. Szia!
    -Milyen néven követed a blogot?-dasha
    -Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt?-Duda ivett
    -Milyen néven iratkoztál fel youtube-n?-Szalteleki
    -Email címed-sunshine565@gmail.com
    -Hol/Kitől hallottál a játékról?-te írtad ki az egyik bejegyzésemhez.:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. -Milyen néven követed a blogot? Justalyne
    -Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt? Rita Varga
    -Milyen néven iratkoztál fel youtube-n? MsRytus01
    -Email címed vrgrt98@gmail.com
    -Hol/Kitől hallottál a játékról? Formspringen olvastam.:)

    VálaszTörlés
  4. Milyen néven követed a blogot? Vikii

    -Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt? Farkas Viktória

    -Milyen néven iratkoztál fel youtube-n? vikkancs1122

    -Email címed - farkas.v@citromail.hu

    -Hol/Kitől hallottál a játékról? - Egy bloggercsajnál írtad ki, gondoltam megnézem a blogodat :)

    +1: Szeretnék olvasni TAG posztokat.
    +1: Kiraktalak oldalsávba: http://koromessmink.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget!! Fantasztikus ajándékok!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Milyen néven követed a blogot? Anikó Faragó

    -Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt? Anikó Faragó

    -Milyen néven iratkoztál fel youtube-n? Anikó Faragó

    -Email címed - aniko_farago@freemail.hu

    -Hol/Kitől hallottál a játékról? - http://koromessmink.blogspot.hu/
    Írtam a nyereményjátékról a blogomon itt a link:http://ancsa97.blogspot.hu/

    +1: Szeretnék olvasni Outfit posztokat.
    +1: Kiraktalak oldalsávba: http://ancsa97.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. Milyen néven követem a blogot: Szilvia Demeter
    Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt:Szilvia Demeter
    Milyen néven iratkoztál fel youtube-n?Szilvia Demeter
    Email cím:demsziv@gmail.hu
    Hol/Kitől hallottál a játékról?blogokat nézegetem és rá találtam.

    VálaszTörlés
  7. Milyen néven követed a blogot?Totty997
    -Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt?Tóth Kata
    -Milyen néven iratkoztál fel youtube-n?997kata
    -Email címed: drotkata@vipmail.hu
    -Hol/Kitől hallottál a játékról? Dasha:))
    +1 Tag é Diy posztokat olvasnék:)

    VálaszTörlés
  8. Milyen néven követed a blogot? Andus
    -Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt? Leber Andrea
    -Milyen néven iratkoztál fel youtube-n? andus ati
    -Email címed: mcandy@freemail.hu
    -Hol/Kitől hallottál a játékról? Vikii

    VálaszTörlés
  9. Szia! Milyen néven követed a blogot? Kata03
    Milyen néven lájkoltad a fészes oldalt? Potocska Katalin
    Milyen néven iratkoztál fel youtube-n? Kata Potocska
    Email címed: sweet.kata3@gmail.com
    Hol/Kitől hallottál a játékról? egy másik blogról

    VálaszTörlés
  10. Szia!:)
    -Ejika Kitty neven kovetem a blogod.
    -Ejika Lenart neven like-oltalak facebook-on.
    -http://www.facebook.com/Ejikaaa itt megosztottam a jatekot.:)
    -erypocy neven iratkoztam fel youtube-on
    -e-mail címem:erypocy@yahoo.com
    -A jatekra spontan akadtam ra nezelodtem a blogok kozott es egy blog(mar nem emlekszem melyik)olvaso savjaba volt kirakva a jatek.Igy akadtam ra a blogodra es a jatekra.:)
    +esely szeretnek megtobb sminkes bejegyzest.

    es orulok, hogy Erdelybol is jelentkezhettem.
    Koszi a lehetoseget sok sikert mindenkinek.:)

    VálaszTörlés
  11. Milyen néven követed a blogot? Judy,Szösz-mösz
    -Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt?Judit Törtei
    -Milyen néven iratkoztál fel youtube-n?Judit Törtei
    -Email címed: torteij88@gmail.com
    -Hol/Kitől hallottál a játékról?koromessmink.blogspot.hu-nál láttam oldalsávba kirakva.
    + esély szívesen látnék körmös sminkes posztokat, divattal kapcsolatos bejegyzést,és dij bejegyzéseket (barkácsolós, kreatívosat)
    + kiraktam oldalsávba http://judyvilaga.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    -Milyen néven követed a blogot?greene renny
    -Milyen néven lájkoltad a féjszes oldalt? Renny Veres
    -Milyen néven iratkoztál fel youtube-n? missrennyv vagy rennygreene
    -Email címed barneymetted@gmail.com
    -Hol/Kitől hallottál a játékról? egy barátnőm ajánlotta a blogot,itt találtam :)
    + 1. Mit szeretnél még olvasni a blogon? ezeket a diétás posztokat nagyon szeretem,ebből jó lenne minél többet olvasni :)
    + 1. Tegyétek ki az első képet a blogotok oldalsávjába : az oldalsávba nem tudtam,de megosztottam a blogomon a bejegyzést..nem tudom,hogy ez számít-e de azért gondoltam szólok :)

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés