2013. július 17., szerda

Avon Haul


Vettem pár Avon terméket. Régebben is próbáltam már, de akkoriban nem igazán jöttek be nekem. Azóta eltelt pár év és úgy gondoltam, hogy ideje újra próbálkozni vele.
Sok videot láttam más blogerináktól, hogy milyen jók is a termékek. Gondoltam, hogy rendelek nettről, de közbe  az egyik ismerős kezdet el foglalkozni vele így kaptam katalógust, és két napig néztem, hogy mit is rendeljek belőle. Ezeket sikerült össze hozni.


Full Speed parfüm a páromnak

Nagyon örült neki. És az illata az nagyon bejön nekünk :D



Avon Super Drama vízálló szempillaspirál

Párszor próbáltam és mondhatom, jól bírja a strapát, 12 órát kibír. Jó kis spirál.


Avon ideal Flawles matt állagú alapozó. Ivory árnyalatú

Mióta meg kaptam, azóta csak ezt használom. 3-4 órát kibír utána, sajnos kifényesedik az arcom, de ez nem az alapozó hibája, ilyen arcom van és kész. Más alapozóknál is ugyan ez van. Ettől függetlenül jó kis alapozó. Tetszik az illata és az állaga is.

Liliom és Gardenia szett


Liliom és Gardenia hidratáló testápoló balzsam

Folyamatosan használom. Száraz a bőröm és viszket is. Az érintett területet bekenem vele, és elmúlik a viszketés.


Liliom és Gardenia hidratáló testpermet

Próbáltam és egész este kitartott fürdésig.

Liliom és Gardenia tusfürdő


Nyár váró szett

Jók az ilyen kis szettek, így több terméket lehet meg venni olcsóbban.

Seses Lagoon tusfürdő


Lily of the Valley gyöngyvirág illatú habfürdő

Jól habzik és csúszik. Finom gyöngyvirág illattal tölti meg a fürdőt.



Skin so soft borotválkozógél tajtékvirággal


Advance Techniques olajos hajpakolás marokkói argánolajjal

Ibolya és Ilcsi testpermet

Ugyan olyan  mint a másik testpermetnél.


3 az 1-ben arctisztító, tonizáló és hidratáló kasvirág- és búzacsíraolaj- kivonattal

Szépen megtisztított az arcomat. És a lényeg, amitől féltem, másnapra nem jött ki rajtam egy patti se.


Clearskin blemish clearing háton lévő pattanásokra spray

Szépen visszahúzódtak a hátamon és a vállamon lévő kis pattik.


Cseresznye virág illatú testpermet

Ennek van a legjobb illata a többi testpermet közül. De a tartóssága ugyan olyan mint a többié.



Senses Citrus Burst testpermet

Zuhanyzás után kell használni. Jó erős citrusos illata van, nekem bejönnek az ilyen illatok. Puha lett tőle a bőröm.


Diamonds szemkontúrceruza

Vízálló. Elég nehezen tudtam lemosni a szememről. 12 órát simán kibírt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése