2013. július 21., vasárnap

Újabb Avon haul


Az első rendelésem után felbuzdulva újra rendeltem az Avonból.


Lila szett: 5 db termékből áll.


French Lilac habfürdő orgona illattal

Kipróbálta. Az egész fürdőt és konyhát körbe lengi az orgona illat. Meglepően jól habzik és sokáig tart a hab. 2 kupakkal tettem a még folyóvízbe.


Naturals' Acai bogyó és shea olaj hajtápláló szuflé

Még nem próbáltam.


Senses Reflection Oriental Orchid  & Raspberry illattal

Kellemesen illata van  és jól tisztit.


Illatosított testpermet Ibolya és ilcsi illattal

Az előző rendelésbe is benne volt ez a testpermet.


Foot works Levendulás bőrnyugtató 3 az 1-ben lábpakolás

Még nem próbáltam.


Őszibarack és gyapot 3 az 1-ben hidratáló arctisztító, tonik és sminklemosó

Sminklemosónak vettem, mert a másik már elfogyott. Szépen lehozta a sminket és a vízálló spirált is.


Fresh & Soft izzadásgátló golyós dezodor



Be....Romantic kölni bergamott, bazsarózsa, pézsma





Körömvég díszítő 


Super Shock Vivid folyékony szemhéjfesték Pink Reflects árnyalatba.

Még nem próbáltam.

Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése