2013. július 16., kedd

Haul: Alverde


Kiváltottam a Dm-es pontokat. 50 pontba került a táska. 5 termék volt benne.
Engem annyira nem győzött meg. Ez volt az első ilyen Dm-es csomag amit kiváltottam. A kasza mellet volt és az eladó csaj adta ide, így még meg nyomogatni se tudtam, hogy hátha felismerem valamelyik termék formáját. Több blogon is láttam, hogy volt, akinek sampont, szemhéjpúder volt benne.

Vettem még egy pár alverde és Manhattan terméket is. Leárazás volt ismét.


Lássuk, hogy mi volt az Én csomagomba:


Wilkinson borotva

Kipróbáltam, jól fog. Egy darabig el leszek vele.



Garnier Fructis sampon minta

Még nem próbáltam ki. Egy alkalommal biztos, hogy el fog menni. Arckrém mintáknál tovább tart nekem.

Lactovit tápláló tusfürdő

Ezt sem próbáltam még ki.


Halloween man parfümminta

Jó illata van, oda is adtam a páromnak. Neki is tetszik, azt mondta. :D


25%-os kupon.

Alverde termékek amiket vettem.


Alverde csillámló fluid 349Ft


Alverde ajakrúzs 30 Sandgestein 349Ft


Alverde krémes arcpirosító 40 red glow 899Ft


Alverde folyékony arcpirosító 10 Lovely Pink 349


Manhattan Lip2last szájfény 849Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése