2013. január 6., vasárnap

Mini haul


Szombati szerzemények a Rossmannból.

Lássuk egyenként őket:


Dr.Chen Patika Collagen Essence Sheet Mask.
Szövetfátyol arcmaszk Aloe vera kivonattal.
Kíváncsi leszek rá, hogy hogy fog beválni.
Ára: 699Ft


Dr. Chen Patika Essence Extract Facial Mask
Szövetfátyol arcmaszk Kollagénnel.
Erre is kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz hatásos, és nem-e rontok az arcomon.
Ára: 699Ft


Essence szemhéjpúder alapozó. Őt már korában is használtam és bevált nekem. A szemem is bírja...szerencsére.


A két cica mica se maradt ki a sorból. Egy kis ennivaló nekik.


 Ez az az izzadsággátló amitől nem izzadok. Eddig a stifteset használtam, de most kipróbálom a golyós változatot is hátha addig fog, tartani mint a stiftes.


Már korában láthattátok,  hogy kipróbáltam a Dr. Chen kapszulákat azóta már be is szedtem, sajnos nekem nem használt. Ezt már korában használtam és egy doboz után volt hatása. A jobb kezemen a hüvelykujjamon a köröm az elég gyenge és ettől rendbe jött. Ez most az újabb fajta változat hátha ez is olyan jó lesz, mint a sima Biovanne.
2100Ft


Ti használtátok már valamelyik arcmaszkot? Mennyire vált be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése